ინტელის ტრენინგის რეფლექსია
პირველი დღე
დღეს დავიწყეთ ინტელის პროექტის ტრენინგი.ტრენინგის პირველ დღეს განვიხილეთ პროექტის სტრუქტურა.გავეცანით პორტფოიოს შექმნის საკითხებს,ვიმუშავეთ და შევქმენით პორტფოლიო,პორტფოლიოს შეფასების რუბრიკა განვიხილეთ.
დღეს დავიწყეთ ინტელის პროექტის ტრენინგი.ტრენინგის პირველ დღეს განვიხილეთ პროექტის სტრუქტურა.გავეცანით პორტფოიოს შექმნის საკითხებს,ვიმუშავეთ და შევქმენით პორტფოლიო,პორტფოლიოს შეფასების რუბრიკა განვიხილეთ.
გავეცანით პროექტის შაბლონს.21-ე საუკუნის უნარები.ტრენინგი საინტერესოა,ტრენერი მასალას გადმოგვცემს საინტერესოდ.დიდი სურვილი მაქვს გამოვიყენო და დავნერგო სასკოლო პროცესში.
მოლოდინმა გაამართლა.
მეორე დღე
მოლოდინმა გაამართლა.
მეორე დღე
დღეს პროექტის მეორე დღეა.გავიხსენეთ ტრენინგის პირველი დღე. ვიმუშავეთ პუბლიკაციაზე.მოვიძიეთ და გავეცანით ბუკლეტის ნიმუშებს. დავგეგმე ჩემი პროექტის გეგმის პირველი ნაბიჯები.ნაბიჯ-ნაბიჯ,მაგრამ ხარისხიანად მივდივარ პროექტის დაგეგმისაკენ.მადლობა ჩვენ ენერგიულ ტრენერს.
დღე იყო ნაყოფიერი.
მესამე დღე
ტრენინგის მესამე დღე.გავიხსენეთ ტრენინგის მეორე დღის მასალები.ვიწყებთ მუშაობას საგნობრივ სტანდარტზე და ვმუშაობთ სქემის მიხედვით.
სტანდარტი,სწავლის მიზნები,სწავლის შედეგები,მიმართულების მიმცემი კითხვები-ეს იყო დღევანდელი დღის სამუშაო მასალა.
სამუშაო შრომატევადი იყო,რასაც ადვილად გავუმკლავდით ენერგიული ტრენერის დახმარებით.
ბევრი გვაქვს საშინაო დავალება...
ტრენინგის მესამე დღე.გავიხსენეთ ტრენინგის მეორე დღის მასალები.ვიწყებთ მუშაობას საგნობრივ სტანდარტზე და ვმუშაობთ სქემის მიხედვით.
სტანდარტი,სწავლის მიზნები,სწავლის შედეგები,მიმართულების მიმცემი კითხვები-ეს იყო დღევანდელი დღის სამუშაო მასალა.
სამუშაო შრომატევადი იყო,რასაც ადვილად გავუმკლავდით ენერგიული ტრენერის დახმარებით.
ბევრი გვაქვს საშინაო დავალება...
მეოთხე დღე
ვაგრძელებთ ტრენინგის მესამე დღის სამუშაოებს.ყურადღებას ვამახვილებთ მიმართულების მიმცემ კითხვებზე-ზოგადი,თემატური,შინაარსობრივი.
კიდევ ერთხელ მივუბრუნდით და განვიხილეთ 21-ე საუკუნის უნარები.თუ როგორ უნდა ღეულობდნენ მოსწავლეებიპროექტის ფარგლებში ახალ ცოდნას,განუვითარდეთ უნარები და ჩამოუყალიბდეთ ღირებულებები.
ვაგრძელებთ ტრენინგის მესამე დღის სამუშაოებს.ყურადღებას ვამახვილებთ მიმართულების მიმცემ კითხვებზე-ზოგადი,თემატური,შინაარსობრივი.
კიდევ ერთხელ მივუბრუნდით და განვიხილეთ 21-ე საუკუნის უნარები.თუ როგორ უნდა ღეულობდნენ მოსწავლეებიპროექტის ფარგლებში ახალ ცოდნას,განუვითარდეთ უნარები და ჩამოუყალიბდეთ ღირებულებები.
მეხუთე დღე
ტრენინგის მეხუთე დღეს მოვახდინეთ პროექტის პორტფოლიოს პრეზენტაცია.ვიმუშავეთ მოსწავლეზე ორიენტირებულ სასწავლო გარემოში სტანდარტით განსაზღვრული შედეგების ,ასევე 21-ე საუკუნის უნარ-ჩვევების მიღწევაზე,აგრეთვე როგორ უნდა დავიცვათ საავტორო უფლებები.
ტრენინგის მეხუთე დღეს მოვახდინეთ პროექტის პორტფოლიოს პრეზენტაცია.ვიმუშავეთ მოსწავლეზე ორიენტირებულ სასწავლო გარემოში სტანდარტით განსაზღვრული შედეგების ,ასევე 21-ე საუკუნის უნარ-ჩვევების მიღწევაზე,აგრეთვე როგორ უნდა დავიცვათ საავტორო უფლებები.
მეექვსე დღე
მოსწავლეთა ჩართულობა შეფასების პროცესში და ზოგადად შეფასების გეგმის გაცნობა და მასზე ფოკუსირება იყო ჩვენი ტრენინგის დღის გეგმა .დავგეგმეთ და განვსაზღვრეთ მოსწავლის ნაშრომი. დღე საინტერესო მრავლისმომცემი იყო.
მოსწავლეთა ჩართულობა შეფასების პროცესში და ზოგადად შეფასების გეგმის გაცნობა და მასზე ფოკუსირება იყო ჩვენი ტრენინგის დღის გეგმა .დავგეგმეთ და განვსაზღვრეთ მოსწავლის ნაშრომი. დღე საინტერესო მრავლისმომცემი იყო.
მეშვიდე დღე
დღეს ვიმუშავეთ სწავლის პროცესის დიფერენცირებაზე.განმავითარებელი შეფასების გსამოყენებაზე.გავეცანით რესურსებს და შევქმენით დამხმარე მასალა.პროექტის შექმნის ტრენინგი დასასრულისაკენ მიემართება.
დღეს ვიმუშავეთ სწავლის პროცესის დიფერენცირებაზე.განმავითარებელი შეფასების გსამოყენებაზე.გავეცანით რესურსებს და შევქმენით დამხმარე მასალა.პროექტის შექმნის ტრენინგი დასასრულისაკენ მიემართება.
მერვე დღე
პროექტის მერვე დღეს განვიხილეთ კიდევ ერთხელ ეროვნული საგანმანათლებლო ტექნოლოგიური სტანდარტები. შევიმუშავეთ და შევქმენით ფასილიტაციის რესურსები. დავგეგმეთ და შევქმენით სასწავლო პროექტის მართვისთვის რესურსები.
საინტერესო და შრომატევედი ტრენინგი დასასრულისკენ მიდის.
პროექტის მერვე დღეს განვიხილეთ კიდევ ერთხელ ეროვნული საგანმანათლებლო ტექნოლოგიური სტანდარტები. შევიმუშავეთ და შევქმენით ფასილიტაციის რესურსები. დავგეგმეთ და შევქმენით სასწავლო პროექტის მართვისთვის რესურსები.
საინტერესო და შრომატევედი ტრენინგი დასასრულისკენ მიდის.
მეცხრე დღე
პროექტის ტრენინგის ბოლო დღე...
შევქმენით პორტფოლიო. მოვახდინეთ პროექტების დემონსტრირება.მოვახდინეთ პორტფოლიოს ჩვენება. შევაფასეთ და შევაჯამეთ კურსი.
ტრენინგი იყო საინტერესო და მნიშვნელოვანი.
უღრმესი მადლობა ჩვენ ენერგიულ ტრენერს.
პროექტის ტრენინგის ბოლო დღე...
შევქმენით პორტფოლიო. მოვახდინეთ პროექტების დემონსტრირება.მოვახდინეთ პორტფოლიოს ჩვენება. შევაფასეთ და შევაჯამეთ კურსი.
ტრენინგი იყო საინტერესო და მნიშვნელოვანი.
უღრმესი მადლობა ჩვენ ენერგიულ ტრენერს.
Этот комментарий был удален автором.
ОтветитьУдалитьმეოთხე დღე
ОтветитьУдалитьვაგრძელებთ ტრენინგის მესამე დღის სამუშაოებს.ყურადღებას ვამახვილებთ მიმართულების მიმცემ კითხვებზე-ზოგადი,თემატური,შინაარსობრივი.
კიდევ ერთხელ მივუბრუნდით და განვიხილეთ 21-ე საუკუნის უნარები.თუ როგორ უნდა ღეულობდნენ მოსწავლეებიპროექტის ფარგლებში ახალ ცოდნას,განუვითარდეთ უნარები და ჩამოუყალიბდეთ ღირებულებები.
მეხუთე დღე
ОтветитьУдалитьტრენინგის მეხუთე დღეს მოვახდინეთ პროექტის პორტფოლიოს პრეზენტაცია.ვიმუშავეთ მოსწავლეზე ორიენტირებულ სასწავლო გარემოში სტანდარტით განსაზღვრული შედეგების ,ასევე 21-ე საუკუნის უნარ-ჩვევების მიღწევაზე,აგრეთვე როგორ უნდა დავიცვათ საავტორო უფლებები.
მეექვსე დღე
ОтветитьУдалитьმოსწავლეთა ჩართულობა შეფასების პროცესში და ზოგადად შეფასების გეგმის გაცნობა და მასზე ფოკუსირება იყო ჩვენი ტრენინგის დღის გეგმა .დავგეგმეთ და განვსაზღვრეთ მოსწავლის ნაშრომი.დღე საინტერესო მრავლისმომცემი იყო.
მეშვიდე დღე
ОтветитьУдалитьდღეს ვიმუშავეთ სწავლის პროცესის დიფერენცირებაზე.განმავითარებელი შეფასების გსამოყენებაზე.გავეცანით რესურსებს და შევქმენით დამხმარე მასალა.პროექტის შექმნის ტრენინგი დასასრულისაკენ მიემართება.
მერვე დღე
ОтветитьУдалитьპროექტის მერვე დღეს განვიხილეთ კიდევ ერთხელ ეროვნული საგანმანათლებლო ტექნოლოგიური სტანდარტები. შევიმუშავეთ და შევქმენით ფასილიტაციის რესურსები. დავგეგმეთ და შევქმენით სასწავლო პროექტის მართვისთვის რესურსები.
საინტერესო და შრომატევედი ტრენინგი დასასრულისკენ მიდის.